טיפים לטיפול יום יומי בחתול

היום אנחנו פונים למי שיש לו חתול וגם למי שאין לו חתול. נדסקס אודות הטיפול היום-יומי בחתול

מה נדרש מכם לעשות מידי יום במספר תחומים מרכזיים על מנת שהחתול שלכם יהיה מאושר, בריא ומערכת היחסים ביניכם תהיה בשיאה.

אז בואו נתחיל! נחלק את הטיפול היום-יומי למספר תחומים מרכזיים:

◆ אוכל: במידה ואין לחתול שלכם בעיה רפואית שדורשת האכלה נקודתית, רצוי להשאיר לחתול שלכם מזון לחתולים נגיש כל היום, כך הוא יאכל כשהוא רעב בזמנו החופשי.
הכמות שיש להשאיר בקערה היא כמות שמתאימה ליום אחד בלבד. ניתן להסתכל על שקית האוכל ולראות מהי הכמות היומית המומלצת לחתולכם לפי משקלו, אבל יש לזכור שזוהי כמות ממוצעת ולאו דווקא משקפת את המציאות. לכן, שימו לב בימים הראשונים לראות אם החתול שלכם סיים את האוכל בפחות מ24 שעות או להיפך – אחרי 24 שעות עדיין נשאר לו אוכל.
הסיבה לכך היא שאם האוכל יושב בקערה יותר מיום, הוא כבר לא טרי והחתול שלכם ימנע מלאכול אותו. לכן, שימו בקערה אוכל שיספיק ליום ומלאו אותה כל יום באוכל חדש וטרי.
חתול לבן על מיטה

 

◆ מים: החתול שלכם תמיד זקוק למים נגישים ונקיים! אם המים לא נקיים ו"טריים" החתול פשוט לא ישתה, או ימעיט בשתייה ודבר זה עלול ליצור בעיות בריאותיות. לכן, החליפו לחתולכם מים פעם-פעמיים ביום ורחצו את הקערה היטב פעם בשבוע. אם הקערה מפתחת חלודה, החליפו אותה בחדשה.

◆ ארגז צרכים: במידה ויש לכם יותר מחתול אחד, אתם צריכים יותר מארגז צרכים אחד. הכמות המומלצת היא ארגז אחד יותר ממספר החתולים, אך שימו לב שכל החתולים מרגישים בנוח להתפנות לא משנה כמה ארגזים החלטתם לשים.
את הארגז יש לנקות פעם ביום – כלומר לאסוף את הצואה והשתן פעם ביום כל יום. כמו כן, פעם בשבועיים עד חודש, תלוי במספר החתולים, בחול ועד כמה הארגז מלוכלך ומסריח, יש להחליף את כל החול בחול חדש.
◆ פנאי: החתול שלכם, בין אם הוא גור צעיר או בוגר, רוצה לשחק. לכל חתול יש משחק שהוא מעדיף ואוהב יותר מאשר שאר המשחקים: זה יכול להיות רדיפה אחר חכה, כדור מרשרש, כדור לא מרשרש, עכבר, נוצות ואפילו לייזר.
גלו איזה משחק החתול שלכם הכי אוהב ושחקו איתו כמה שיותר. המשחק עם החתול גם ישפר את מערכת היחסים ביניכם וגם יגרום לחתולכם להוציא אנרגיות ולהישאר רגוע במהלך שאר היום.
חתול לבן
◆ פינוק: דרך נוספת לשיפור מערכת היחסים אפילו יותר היא לפנק את החתול שלכם על ידי נתינת חטיפים טעימים ואוכל רטוב איכותי (ניתן להשיג אצלנו בחנות).
כמו לבני אדם, גם לחתולים יש העדפות וכל חתול אוהב טעם אחר. נסו כל מיני טעמים של חטיפים ואוכל רטוב עד שתמצאו את הטעם שהחתול שלכם הכי ואוהב ואז המשיכו לפנק אותי מידי פעם על ידי חטיפים ואוכל רטוב.
שימו לב לא להגזים עם הפינוקים, כדי שהחתול שלכם לא יאכל יותר מידי אוכל לא בריא או משמין.

 

כל בעל חתול אשר יעקוב אחר ההוראות היום-יומיות הללו ימשיך לגדל חתול שמח, אוהב ואהוב.

אתם מוזמנים לעשות סיבוב אצלנו בחנות ולמצוא אוכל, אביזרים וציוד לחתולים.