כל מה שחשוב לדעת על גיוון המזון אצל כלבים | איזה אוכל מומלץ לכלב שלכם

מי מאיתנו לא אוהב גיוון באוכל שלו? כולנו! אך כשזה מגיע לכלבים, יש לנו את הנטייה להאכיל את הכלב במשך שנים באותם חטיפים ומזונות שהוכיחו את עצמם. מתי בפעם אחרונה שאלתם את עצמכם איזה אוכל מומלץ לכלב?

מעבר לכך שחלק מהכלבים מפתחים אלרגיות לבסיס המזון (למשל עוף) אם הם אוכלים אותו שנים, גם הם צריכים רענון לפעמים. 

אז מה ניתן לעשות? ללכת על בטוח! אוכל מומלץ לכלב יבטיח שתזונתו לא תפגע.  

המזונות שלפניכם הם מזונות שנרכשו מאות פעמים, והוכיחו את עצמם. הפידבקים שקיבלנו מלקוחותינו מאפשרים לנו להמליץ עליהם בלב שלם.
במידה וכלבכם לא יאהב את האוכל, תוכלו לקבל החזר מלא בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו.  

אוכל מומלץ לכלב - מזונות מוכחים בלבד


 לגרגרנים - מונג׳ דיאט, מזון לכלב מופחת דגנים עם אחוזים גבוהים של בשר עוף, פירות וירקות, בעל טעימות גבוהה מאוד. אוכל דיאטטי לכלבים, מגיע בשק של 12 ק״ג. >> לרכישה

אוכל מומלץ לכלב
 למגניבים - Nutri Source פירות ים, מזון איכותי המבוסס על דג סלמון ללא דגנים, אשר פותח באופן מדעי כדי ליצור עיכול מוצלח, קל ומלא של המזון.
מגיע במגוון גדלים, המשתלם ביניהם מכיל 13.6 ק״ג. >> לרכישה

אוכל מומלץ לכלב
 לאתלטים - Fidog Vitality, מזון איכותי המכיל 28% עוף ובקר טרי ומועשר בויטמינים ומינרלים לחיזוק בריאות הכלב. ישנה אפשרות לרכוש 12 ק״ג מחולק ל3 שקים (לשמירה על טריות) במחיר 259 ש״ח או באריזת חסכון (מתאים לגזעים גדולים) של 20 ק״ג ב299 ש״ח. >> לרכישה

אוכל מומלץ לכלבים לפעמים דורש התאמה מדויקת יותר. ישנם מקרים מיוחדים בהם המזונות הסטנדרטים אינם מספיקים. צריכים הכוונה נוספת? פנו אלינו בצ׳אט של החנות שמופיע בתחתית המסך ונשמח לספק לכם המלצה מדויקת יותר לאוכל מומלץ.