אמפולות, קולרים והדברה טבעית נגד פרעושים וקרציות, ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת

רוצים למנוע ביקורים לא רצויים על פרוות חיית המחמד שלכם? הכירו את הדרכים והשיטות המתקדמות ביותר לטיפול ומניעת קרציות ופרעושים

אם גם אתם חוששים לגלות נקודה כהה על פרוות החתול או הכלב שלכם, אתם לא לבד. מדובר בתופעה נפוצה שמלווה חיות מחמד רבות, ומגיעה יחד עם גרד ולא מעט אי נעימות. הסיבה לבעיה היא הופעה של פרעושים וקרציות, מזיקים קטנטנים ש"קופצים לביקור" בכל הזדמנות. כדי להקדים תרופה למכה (או לעקיצה, במקרה שלנו), חשוב להיערך מראש עם אמצעי טיפול והדברה מתאימים. אספנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי, שיבטיח לכלב ולחתול שלכם שגרה בריאה ונטולת גירודים. 


אי נעימות קטנה או בעיה משמעותית?

לפני שניגש אל הפתרונות, חשוב להקדיש כמה מילים לבעיה עצמה. הסיבה שחשוב להקפיד על שגרת הטיפול נגד פרעושים וקרציות, קשורה לנזקים הפוטנציאליים שהם עלולים לגרום להם. קרציות, שנפוצות יותר אצל כלבים אבל עשויות להגיע גם לחתולים, עוברות בין מוקד אחר לאחר בתדירות גבוהה. הן קופצות על החיה, נושכות אותה וניזונות מהדם שלה. 


גם פרעושים "נהנים" מהדם של החיה המארחת, כאשר הנקבות גם מטילות ביצים בסביבתה הקרובה. נוסף לאי הנעימות הנקודתית, בעלי חיים שנעקצים על ידי פרעושים עלולים לפתח תגובה אלרגית לחומר שהם מפרישים. כתגובה, הכלב או החתול עלולים לסבול מדלקות עור ולהתגרד עד לכדי פציעה עצמית. מעבר לכך, פרעושים וקרציות עלולים להיות נשאי מחלות שונות, ומדובר בסיכון שחשוב להימנע ממנו.

 

טבעי שמטפלים – טיפול טבעי נגד פרעושים וקרציות 

כחלק מהמגמה שמיועדת לאפשר גם לחיות המחמד שלנו טיפול ברכיבים טבעיים, תוכלו למצוא חומרי הדברה טבעית ותכשירי טיפול טבעי נגד פרעושים וקרציות. כדי להעניק לחיית המחמד שלכם הדברת פרעושים טבעית, ניתן להיעזר בתכשירים שונים בהם תרסיס, שמפו וקולר. 

 

ומה לגבי תולעי מעיים?

במקרים רבים, כלבים או חתולים שסובלים מפרעושים עלולים גם להתמודד עם צרה נוספת בדמות תולעי מעיים. הסיבה לשילוב הזה היא שחלק מחיות המחמד מגיבות לגרד על ידי נשיכת אזורי הגוף שמציקים להן, מה שמוביל לאכילת הפרעושים שנמצאים באותו המקום. למרבה המזל, בין הפתרונות של הדברה טבעית תוכלו למצוא גם תילוע באמצעות משחה, שקוטל מזיקים שנמצאים במעיים של הכלב או החתול. את המשחה של קמון תוכלו לתת לכלב או לחתול יחד עם האוכל, או על ידי הזרקה ישירה לפה שלהם.

משפחה לתילוע קמון - כלבים או חתולים

אמפולות, תרסיסים וקולרים רפואיים 

הצורך להגן על כלבים וחתולים מפני פרעושים וקרציות, הביא עמו גם שלל מוצרי הדברה לכלבים וחתולים שהם תוצר של פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, וכוללים רכיבים פעילים נגד קרציות או נגד פרעושים. המוצרים הללו מתחלקים לרוב לאמפולות, תרסיסים וקולרים, וכדאי שתכירו את ההבדלים ביניהם על מנת לבחור את הפתרון שמתאים לחיית המחמד שלכם. 


עונדים: אם אתם מחפשים פתרון ארוך טווח עבור הכלב שלכם, קולר נגד פרעושים וקרציות הוא אחד מבין מוצרי הדברה לכלבים שתרצו לרכוש. קולר סרסטו למשל, הוא קולר נגד קרציות ופרעושים שכולל חומר נגד פרעושים וקרציות שמשוחרר בצורה מבוקרת ולאורך זמן. השיטה הזו מאפשרת לקולרי סרסטו לספק לכלבים הגנה, לתקופה ארוכה במיוחד של עד שמונה חודשים.

קולר סרסטו לכלבים

מורחים: ענידת קולר נגד פרעושים לחתול היא לא פתרון שמתאים לכל חתול, בין אם מחוסר שיתוף פעולה של החבר הפרוותי ובין אם מסיבות אחרות, לכן במקרה כזה ניתן להשתמש באמפולות. אמפולה היא שפופרת אטומה שמכילה חומר שקוטל את המזיקים ומיועדת למריחה על העורף של חיית המחמד – במקום שהיא אינה יכולה ללקק אותו. אמפולות נגד פרעושים לחתולים הן דרך טיפול נוחה ומניעתית לשמור על פרוותו ובריאותו, וקיימות אמפולות ייעודיות שמתאימות גם לכלבים. 

ועוד כמה טיפים מלוסיז

נוסף לטיפול הישיר בכלב או בחתול, אל תשכחו לטפל גם בסביבת המחייה שלהם. הקפידו לנקות ולשטוף היטב את אזורי הלינה של בעלי החיים, כולל שאיבת שטיחים, ריהוט בד, כריות וכל פינה אחרת בה הם מעבירים את זמנם. אם לא תקפידו על כך, הפרעושים עשויים לנסות ולקפוץ לביקור חוזר. 


בנוסף, אל תחכו להופעת סימנים לכך שיש בעיה. כדי להבטיח לכלב ולחתול שלכם שגרת חיים בריאה ונטולת מזיקים, חשוב להקפיד להעניק להם טיפול מונע לאורך כל השנה. עקבו אחר ההנחיות של כל טיפול, והשתמשו עבור כל חיה רק במוצרים המיועדים עבורה. פרעושים וקרציות הם ללא ספק בעיה לא נעימה, אך על ידי הטיפול המתאים, בין אם על ידי תרסיס נגד פרעושים, קולר נגד קרציות או אמפולה לכלב ולחתול, תוכלו להתגבר עליה ביעילות.

הישארו מעודכנים בבלוג של חנות חיות לוסיז על מנת להכיר את המוצרים הטובים ביותר לכלבים או החתולים שלכם.