אוכל מומלץ לכלבים: כך תבחרו את המזון הטוב ביותר לכלב שלכם

מחפשים את אוכל מומלץ לכלב ולא יודעים איך לבחור? הגעתם למקום הנכון


מחפשים את המלצת הצוות בלי יותר מדי הסברים? הנה רשימת המזונות המומלצים המלאה 


אמא ואבא תמיד רוצים להעניק את הטוב ביותר עבורי , הם כל הזמן אומרים שאסור לי לאכול כל דבר וכדי שאני אהיה איתם הרבה שנים עליי לאכול אוכל מזין שמתאים רק לי.

אז הגענו לחנות חיות ובחרנו יחד איזה טעמים אני אוהבת כי חשוב שאני ייהנה מהאוכל שלי ושיהיה לי טעים, למרות שהכל טעים לי,הם בדקו עוד מספר דברים..

אז מהם המרכיבים החיוניים באוכל המומלץ לכלב שלכם? הכנתי לכם רשימה

חלבון

חלבון יצוין לרוב כמרכיב ראשון בשק האוכל שלי ומסמן כמה חלבונים יש במזון. חלבון בונה לי  את השריר, שריר הנראה לעין ושריר פנימי.ידעתם שבמזון גורי כלבים יהיו אחוזי חלבון גבוה ממזון לכלבים בוגרים או ממזון לכלבים מבוגרים? אחוזי החלבון משתנים בהתאם ליצרן ובהתאם למחקר שהושקע במזון. ככלל, מזון כלבים איכותי לכלב בוגר יכיל 24-28% חלבון ואילו במזון גורי כלבים אחוז החלבון יהיה סביב 30%. במזון כלבים מבוגרים אחוזי החלבון ירדו לכיוון 22% כיוון שפעילותו של הכלב יורדת וכך גם פיתוח השרירים.
במידה והכלב שלכם הוא אתלט מומלץ אוכל עשיר בחלבון.

איך לבחור אוכל מומלץ לגורים
הקלק למוצרי מזון מומלץ לגורים

שומן

המרכיב השני שיהיה באוכל שלי הוא כמובן שומן, בכל מזון כלבים ישנו מרכיב שומני התורם לפרווה ולתפקוד הכללי שלנו. במזון איכותי יהיה כ- 12% שומן במזון לכלבים בוגרים, במזון גורי כלבים כ- 20% שומן (וזה מכיוון שהגורים אקטיביים יותר ולכן יצרכו יותר קלוריות) ובמזון לכלבים מבוגרים אחוזי השומן ירדו במזון כלבים איכותי ל- 8-10% שומן.

אחוזי חלבון ביחס לאחוזי שומן הם ההבדלים העיקריים המבדילים בין מזון כלבים איכותי למזון כלבים בסיסי.
בחינת סדר המרכיבים במזון כלבים ובחינה שרמות החלבון אופטימאליות עבורינו, בשילוב עם טעימות שאנו נהנה ממנה, יהיו אבן דרך לבחירת אוכל מומלץ לכלבים שלכם.

איך לבחור אוכל מומלץ לכלבים בוגרים
הקלק למוצרי מזון לכלבים בוגרים

דגנים

את הדגנים שמים במזון על מנת להוזיל את עלות יצור המזון שלנו ועל מנת ליצור לו את הצורה הרצויה, אין להם שום ערך אמיתי עבורי, יחד עם זאת יש לי את היכולת לפרק את החלבון והויטמינים המצויים בהם.
באופן כללי אני יודעת שעדיף להימנע ממזונות שהדגן בהם הוא תירס, משום שיש לו נעכלות נמוכה וערך תזונתי נמוך. עדיף להיצמד למזונות שיש בהם אורז חום, חיטה מלאה או שעורה.
קיימים היום מזונות נטולי דגנים, (grain free)  בזולים מביניהם הכוונה שהמרכיב הנוסף הוא אורז או אורז מלא, וביוקרתיים יותר יש פניניות ואורז חום ומלא, בעל ערך תזונתי יחסית גבוה ונעכלות גבוהה.
ירקות כמו סלק, אפונה, גזר ובטטה מעולים עבור הכלב שלכם - הם נוגדי חמצון בעלי מקור טבעי לויטמינים חיוניים ואלה נמצאים במזונות המכונים “מזון הוליסטי”.

איך לבחור אוכל לכלבים מבוגרים
הקלק למוצרי מזון דיאט וסיניור

מה אני צריכה לאכול בכל שלב בחיי?

כשהייתי צעירה ופרועה הוצאתי הרבה אנרגיות אז הייתי צריכה יותר קלוריות, ויטמינים, שומן ומינרלים שעזרו לי לגדול ולהתפתח. אז אם יש לכם גור בבית אני מציעה לכם לעיין בסוגי אוכל לגורים.

בגיל שנה כבר נחשבתי לבוגרת ומאז אני אוכלת אוכל לכלבים בוגרים. המזון הזה יספק לי את כמות החלבונים, פחמימות, ויטמינים ונוגדי חימצון שאני זקוקה להם .

כל יום אני יורדת למטה עם אבא מס' פעמים ואנחנו רצים בכל הפארק ובגלל השגרה הזו אני לא זקוקה לאוכל דיאטטי מופחת שומן וסיביים למערכת העיכול. אני עוזרת לטבע לעשות את שלו בזכות פעילות גופנית מרובה.

יש לי הרבה חברים בפארק לחלקם קשה יותר לרוץ אז ההורים שלהם דואגים להם למזון מותאם למשקלם.

כשאהיה בת 8 אני אקבל אוכל חדש! אני כבר מתרגשת כי תראו כמה סוגים יש!
באוכל הזה יהיו פחות קלוריות, יותר חלבונים וויטמינים והם ישמרו עלי בריאה. לשמחתי, אני לא רגישה לשום סוג של מזון ואני יכולה לטעום מכל הטעמים שיש, מה שלא כולם יכולים, אז הם יסתפקו בטעמים של כבש או סלמון שמכילים תוספים שיעזרו להם למערכת העיכול, בדיוק כמו אלה.


מי מאיתנו לא אוהב גיוון באוכל שלו? כולנו! אך כשזה מגיע לכלבים, יש לנו את הנטייה להאכיל את הכלב במשך שנים באותם חטיפים ומזונות שהוכיחו את עצמם.

מעבר לכך שחלק מהכלבים מפתחים אלרגיות לבסיס המזון (למשל עוף) אם הם אוכלים אותו שנים, גם הם צריכים רענון לפעמים. 
אז מה ניתן לעשות? ללכת על בטוח! אוכל מומלץ לכלב יבטיח שתזונתו לא תפגע.  
המזונות שלפניכם הם מזונות שנרכשו מאות פעמים, והוכיחו את עצמם ואף הכניסו את עצמם לדירוג אוכל לכלבים. הפידבקים שקיבלנו מלקוחותינו מאפשרים לנו להמליץ עליהם בלב שלם.
במידה וכלבכם לא יאהב את האוכל, תוכלו לקבל החזר מלא בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו.  

לא בטוחים איך מחליפים מזון לכלב? קראו את המדריך שלי!