לא רק רקסי: ריכזנו עבורכם רשימת רעיונות מקוריים לשמות של כלבים

 אז בחרתם את החבר החדש שיצטרף למשפחה, אבל איך תקראו לו? אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם ההתלבטות החשובה

 

הצטרפות של כלב למשפחה היא אירוע חגיגי ויום מיוחד. אחרי שבחרתם את החבר החדש שלכם, ביקרתם אצל וטרינר והגעתם אל חנות חיות כדי לרכוש אוכל לכלבים או צעצועים, כנראה שתעצרו לחשוב איך בעצם לקרוא לו. השם של הכלב הוא הדרך בה אנחנו צפויים לתקשר איתו באופן יומיומי, כך שללא ספק מדובר באחת מההחלטות המרכזיות ביותר שיהיה עליכם לקבל. 

 

חלק מבעלי הכלבים מספרים שידעו איך לקרוא לכלב שלהם כבר מהרגע הראשון, ואילו אחרים מחפשים רעיונות עבור שמות יפים לכלבים שאין לאף אחד אחר. אבל עם כל כך הרבה שמות של כלבים, איך אפשר למצוא את האחד? אם גם אתם רוצים למצוא את השם שמתאים בדיוק עבור הכלב שלכם,  השאלות הבאות יעזרו לכם להגיע אל ההתאמה הנכונה:

 גור כלבים

מה גרם לכם להתאהב בו? 

    החיבור הראשוני עם כלב הוא דבר שלעתים קשה לנו להבין, אבל אם ננסה לחשוב עליו ודאי נגיע לכמה מסקנות עיקריות. יש אנשים שנכבשים על ידי תכונות אופי שונות ולכן יעדיפו כלבים שובבים או יתאהבו דווקא בכלב הביישן שזקוק לאהבה. במקרים כאלה, תוכלו לבחור שם שמייצג את התכונה שאתם הכי אוהבים בכלב. שם כמו ג'אמפי למשל, יכול להתאים לכלב הכי קופצני ועליז ואילו האנטר עשוי להתאים לכלב נחוש שנראה כבר מהרגע הראשון כמו צייד מומחה.

     

    איך הייתם מתארים אותו מבחינת מראה?


      דרך נוספת לבחירת שמות לכלבים היא לבחור במאפיינים הכי בולטים במראה של הכלב. כתם, דבש, גולדי, ויסקי, טיפקס, ראסטי או חומי, הן רק כמה דוגמאות שמתבססות על הצבע או על מאפייני פרוות הכלב שלכם. 

       

      זכרו שהשם ילווה אותו גם בעתיד


        חלק מהאנשים בוחרים שמות בהתאם לגודל הכלב. פיצי שייך לרשימת שמות לכלבים קטנים, בזמן שביגי או ג'יאנט יכולים לתאר כלבים ענקיים. אם חשובה לכם ההתאמה בין גודלו של הכלב לבין שמו, זכרו שאם אימצתם את הכלב בהיותו גור הוא עוד עשוי להשתנות ולגדול. כך שכדאי לחשוב פעמיים בהקשר הזה.

         

        זכר או נקבה?


          בזמן שחלק מהשמות מתאימים גם לזכר וגם לנקבה, קיימים גם שמות בחלוקה לפי שני המינים. שמות כאלה יכולים להתייחס למראה, לגודל וכמובן גם למאפיינים נוספים. יש שקוראים לכלב שלהם על שם ערים בעולם, מאכלים אהובים, אישיות מפורסמת ועוד. שמות לכלבים זכרים יכולים לכלול את העיר האהובה עליכם ביותר, את השחקן שאתם מעריצים ואפילו את המאכל שאתם לא יכולים בלעדיו (מי אמר עוגי או חומוס?) 

           

          יש לכם כלבה? אל דאגה. כשמדברים על שמות לכלבים נקבות לא מקופחות לרגע. גם במקרה הזה כבר זכינו לגלות מגוון שמות יצירתיים במיוחד. החל מזמרות, דרך שמות של דמויות מצוירות ועד לגיבורות על. הכול תלוי בכם וביצירתיות שלכם.

           

          וטיפ לסיום: ללא קשר לכיוון הרצוי, העדיפו לבחור בשם קצר כדי שלכלב שלכם יהיה קל לזכור אותו. אתם צפויים להשתמש בו הרבה!