מרכיבי מזון לחיות מחמד Monge: מדריך מקיף

כאשר מחפשים את המזון הנכון לחיות מחמד, חשוב לדעת שאתם נותנים לחיית המחמד שלכם מרכיבים איכותיים. אחרי הכל, הם יצרכו את החומרים המזינים האלה על בסיס יומי. זו הסיבה ש-Monge עשתה זאת למשימתם לספק לחיות מחמד את התזונה הטובה ביותר האפשרית. באמצעות המחויבות שלהם להשתמש רק במרכיבים המשובחים ביותר במוצרי המזון לחיות מחמד שלהם, Monge הפכה למותג ידוע באירופה שבעלי חיות מחמד נותנים אמון בו בכל מקום.


במדריך מקיף זה, נסקור מקרוב את מרכיבי המפתח המשמשים במוצרי מזון לחיות מחמד Monge וכיצד הם עוזרים לתמוך בבריאות וברווחה הכללית של חיית המחמד שלך.


בשר טרי


המרכיב העיקרי במוצרי מזון לחיות מחמד Monge הוא בשר טרי. זה כולל עוף, הודו, בקר ודגים המספקים חלבון באיכות גבוהה, כמו גם חומצות אמינו חיוניות וחומרים מזינים חשובים לתמיכה בבריאות חיית המחמד שלך. בנוסף לאספקת חלבונים וחומצות שומן חיוניות לייצור אנרגיה, בשר טרי יכול גם לעזור לשפר את בריאות העור והפרווה - עוזר לחבר הפרוותי שלך להישאר במיטבם!


ירקות


מונגה כוללת מגוון ירקות במוצרי המזון לחיות מחמד כמו גזר, אפונה, בטטה ועוד. אלו הם מקורות מצוינים של ויטמינים ומינרלים וכן נוגדי חמצון שיכולים לעזור לתמוך במערכת החיסון. ירקות גם שומרים על לחות לחתולים מכיוון שהם מכילים כ-80% תכולת מים!


אורז


אורז הוא אחד המקורות העיקריים לפחמימות הנמצאים במותגים רבים של מזון לחיות מחמד כולל Monge - הוא מספק לחיות מחמד אנרגיה לשמירה על פעילות ובריאות. אורז נחשב גם למקור עמילן קל לעיכול שעוזר להבטיח שהחתול או הכלב שלכם יקבלו את כל היתרונות התזונתיים מהארוחה שלהם ללא כל מצוקת עיכול. הוא גם עשיר בסיבים תזונתיים שעוזרים לקדם תנועת מעיים בריאה ועיכול באופן כללי!


פירות


Monge מוסיפה גם פירות כמו תפוחים ואוכמניות כדי לספק ויטמינים חשובים כמו ויטמין C יחד עם נוגדי חמצון רבי עוצמה שיכולים לחזק את מערכת החיסון של הגור או החתלתול שלך עוד יותר! פירות גם מוסיפים מתיקות נוספת למתכונים ומשמרים אותם מושכים לאוכלים בררנים - חדשות נהדרות אם אתה מתקשה לגרום להם לסיים ארוחות לפעמים...


חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6


חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 מתווספות לסוגים רבים של מזונות מונגה מכיוון שהן ממלאות תפקיד חיוני בתמיכה בצמיחה בריאה של העור והפרווה, כמו גם בהתפתחות המוח והעיניים! שני סוגי השומנים הללו מועילים במיוחד לגורים הגדלים הזקוקים לחומצות השומן הנוספות הללו מהתזונה שלהם במהלך תקופה זו, לכן הקפד לשקול בחירת מוצר עם אלה כלולים בעת בחירת התזונה הטובה ביותר עבור בן המשפחה החדש שלך!


פרוביוטיקה


פרוביוטיקה מתווספת לכמה מהמתכונים של מונגה מכיוון שהם ידועים כמסייעים בשמירה על איזון בריא של חיידקים מועילים במערכת העיכול - זה עוזר להגביר את ספיגת החומרים התזונתיים תוך הפחתת הצטברות חלקיקים לא מעוכלים שעלולים להוביל לבעיות במערכת העיכול בהמשך (עדיף בטוח מאשר מצטער!). כמובן שפרוביוטיקה לא רק תומכת בעיכול אלא גם מציעה חיזוקי חסינות אז אולי תרצה לבחור מזונות מועשרים בזני חיידקים מועילים אלה אם אתה מנסה סוגים שונים של מתכונים לאורך זמן!




כפי שאתה יכול לראות, Monge מתגאה בניסוח כל מתכון בקפידה על בסיס מרכיבים באיכות פרימיום המיועדים במיוחד לצרכי האכלה אופטימליים בין אם יש לך חתולים או כלבים (או שניהם)! בין אם מחפשים חלבונים מבשרים טריים כמו עוף ובקר או מקורות ירקות כמו גזר ובטטה; פחמימות מאורז חום או סיבים תזונתיים; או אומגה 3/6 חומצות שומן בתוספת פרוביוטיקה - יש משהו מתאים, לא משנה איזה סוג של העדפת חך יש לאוכלים בררנים (אוכלים קשקשים שמחים!). עם כל כך הרבה מסירות ליצירת ארוחות מזינות בריאות הראויות להיות חלק מהדיאטה של חברינו ארבע הרגליים; אין ספק שבחירת המותג הזה תבטיח שהחתולים או הגורים האהובים שלך יקבלו בדיוק את מה שהם צריכים בכל יום, אז עיין באפשרויות השונות הזמינות היום מיצרנים ידועים כמו Monge עכשיו!

רוצים לנסות מונג׳? לחצו כאן למעבר לכל המזונות