חופים מומלצים לבילוי קיצי עם הכלבים

הקיץ הגיע ואתם רוצים לצאת אל חוף הים עם הכלב שלכם? אספנו עבורכם כמה המלצות לחופים ברחבי הארץ שמתאימים לבילוי משותף 

לא לשווא זכה הכלב למעמדו בתור חברו הטוב של האדם. כלבים נהנים לשהות במחיצתנו לאורך כל היום, בין אם בבית או בחוץ, וכל רגע בחברתנו – אפילו אם מדובר ביציאה לסופר מרקט, קפיצה אל חנות חיות או שיטוט ברחוב, הוא מבחינתם חגיגה. מסיבה זו, רק טבעי לרצות שהכלבים יתלוו אלינו גם לבילוי בחוף הים, שכולל את כל מה שכלבים אוהבים במקום אחד. יכולת לשחק בחוץ, להתרוצץ בחול, להשתכשך במים, להכיר חברים חדשים וכמובן גם ליהנות מהזמן המשותף יחד.

כלב בים 

חופים לכלבים שאסור לפספס

הפעילות הגופנית והבילוי בחברת כלבים אחרים תורמת לכלב שלנו הן בהיבט הבריאותי והן בשמירה על מצב הרוח, אבל כדי לסיים את הביקור בחוף בהצלחה כדאי להגיע מלכתחילה אל חוף כלבים מתאים. להבדיל מחופים שאוסרים הגעה עם כלבים שאינם כלבי נחייה למשל, חופים לכלבים מאפשרים להם לקחת חלק בבילוי. בחלקם תוכלו לשחרר אותם ובאחרים הם יוזמנו להצטרף אם יהיו קשורים ברצועה. ריכזנו עבורכם כמה מהחופים המומלצים ביותר:

  1. חוף כלבים תל אביב והסביבה – תל אביב ידועה כעיר שאוהבת גם את ה"תושבים" המכשכשים בזנב, ותוכלו למצוא בה נכון להיום ארבעה חופים לכלבים שיספקו להם שעות של הנאה:
  • חוף תל ברוך – חוף הכלבים הזה נחשב לאחד מהחביבים על חברים על ארבע (ועל בעליהם), שיכולים לרוץ בו בשמחה רבה באזור שמדרום לחוף המיועד לאוהבי קייט סרפינג. 
  • חוף גבעת עליה – החוף שגובל עם בת ים הוא פינה מקסימה ומטופחת. אתם מוזמנים לשחרר את חבריכם הפרוותיים באזור שמדרום לחוף המוכרז.
  • חוף הילטון – החוף הפופולארי הזה אהוב על התושבים וגם על מבקרים מהערים השכנות, ואם גם אתם נהנים לבלות בו תוכלו להביא את כלבכם לאזור המותאם עבורם שמצפון לחוף. ניתן לשחרר את הכלבים גם בסביבה זו באופן בטיחותי.
  • חוף צ'רלס קלור – החוף, הטיילת והפארק הירוק שלצידם, הופכים את צ'רלס קלור לנקודה נפלאה לטייל בה. מדרום לחוף המוכרז תוכלו לשחרר את כלביכם, לאפשר להם ליהנות מפעילות גופנית ולהכיר חברים חדשים. 
    בוקסר בים


    חוף הכלבים הרצליה – החוף אליו תושבי הרצליה יכולים להגיע עם כלבים הוא חוף נוף ים (סידנא עלי), חוף מוכרז שכולל שירותי הצלה וחנייה גדולה לנוחות הציבור. האזור המיועד לכלבים הוא מצפון לחוף, אך יש לשים לב כי בהתאם לחוק עזר עירוני הכלבים צריכים להיות קשורים ועם זמם. 
  • הוראות הגעה
    חוף פלמחים – חוף פלמחים הוא נקודה אהובה על חובבי ים רבים. על מנת להיכנס לגן הלאומי חוף פלמחים כלבים צריכים להיות קשורים ועם מחסום פה. יש לשים לב שהכניסה לחוף הרחצה המוכרז אסורה. 
    הוראות הגעה
    חוף בית ינאי – הכניסה לכלבים מותרת, אך עליהם להיות קשורים ועם מחסום פה. יש לשים לב שהכניסה לחוף הרחצה המוכרז אסורה. 
    הוראות הגעה
    חוף דור הבונים –  הכניסה לכלבים אל רצועת החוף היפהפייה הזו מותרת, אך עליהם להיות קשורים. יש לשים לב שהכניסה לחוף הרחצה המוכרז אסורה.
    הוראות הגעה
 
יש לשים לב כי בחופים מוכרזים רבים קיימת אכיפה של פקחים, והכניסה אליהם עם כלבים (גם אם הם קשורים) היא אסורה. כך שבכל הנוגע לחופים מוכרזים כמו חוף מכמורת כלבים עלולים לזכות את בעליהם בקנסות. 
 

וכמה טיפים כדי לפני שיוצאים

חוף כלבים, בדיוק כמו גינת כלבים, הוא נקודת מפגש לכלבים מסוגים שונים. מומלץ להגיע אל חופים לכלבים עם כלבים שמסתדרים עם כלבים אחרים ולהישאר ערניים כדי להימנע ממצב של עימות מול כלב אחר. בנוסף יש לאפשר לכלב גישה למי שתייה (צריכים בקבוק השקייה נייד?), קערה מתקפלת למים לכלב, לקחת אתכם חטיפים או מנת אוכל לכלביםצעצועי חוף כדי שלא ישעמם, להימנע משהייה של הכלב ללא פיקוח שלכם ולעודד אותו לבלות כמה שיותר בצל. בילוי נעים!
 
בחרנו עבורכם מס׳ מוצרים שעשויים להיות רלוונטים